Autopia

Site Yönetimi

  • Tesisin personel başta olmak üzere tüm gider kalemleri teker teker tespit edilmiş ve tesisin yoluna sorunsuz bir şekilde devam etmesi için İşletme Bütçesi oluşturulmuştur,
  • İşletme Bütçesi Kat Mülkiyet Kanunu amir hüküm olmak üzere Yönetim Planı çerçevesinde bağımsız bölüm sakinlerine aidat avansı şeklinde bölünmüştür,
  • Uygun fiyat kaliteli hizmet anlayışı ile İşletme Bütçesi Yönetimi gerçekleştirilmektedir,
  • Muhasebe kayıtları binamızın yönetim merkezimizde profesyonel muhasebe ve site yönetim programlarına bağlı olarak tutulmaktadır,
  • Gelir gider hesaplarımız her 3 ayda bir Denetim Kurulu tarafından denetlenmektedir. Yapılan denetim sonucu oluşturulan denetim raporları kat maliklerimize ilan edilmektedir,
  • Binamızın ortak alan aylık aidatları yine sitemiz banka hesap numaralarına banka yoluyla yapılmaktadır,
  • Aylık aidatların her ayın ilgili tarihine kadar ödenmesi gerekmektedir. Aksi halde aidat gecikmeleri ile ilgili Kat Mülkiyet Kanununun 20/c maddesi gereği aylık %5 gecikme bedeli uygulanacaktır,
  • Kat maliklerimiz için ayrı ayrı açılmış cari hesaplar hakkında, bilgi istemeniz üzerine e-mail ya da fax yoluyla bilgi verilebileceği gibi; istediğiniz takdirde tesisimize ait resmi web sitemizden kendi kullanıcı adınızı ve şifrenizi girerek bu bilgilere şeffaf bir şekilde ulaşabilirsiniz,
  • Kendi adınıza düzenlenmiş olan kullanıcı adı ve şifrelerinizi site yönetimine kimlik ibraz ederek temin edebilirsiniz,
  • Bu ve buna benzer konularla ilgili detaylı bilgi almak isterseniz yönetime başvurabilirsiniz.