"Loading..."

AKILLI OFİS KAVRAMI İLE PROFESYONEL TESİS YÖNETİM HİZMETİNİN BİRLEŞMESİ

21 Ekim 2021 09:00

Günümüzde dijitalleşme sürekli ve hızlı bir biçimde gelişmektedir. Bu gelişmeler ve Endüstri 4.0 ile birlikte ofislerde de değişim ve yenilemeye gidilmektedir. Dünyanın yeni trendlerinden olan akıllı ofisler, Türkiye’deki firmalar tarafından da ilgi görmekte ve bu yönde yeni toplu yapılar oluşturulmaktadır. Bursa’nın İlk akıllı ofis projesi ise Ruby Group tarafından Bursa’ya kazandırılmış olan Lotus Office’dir. 

Akıllı Ofis Kavramı

Dünya ve kurumsal hayattaki değişimler nedeniyle iş hayatında dönüşümler meydana gelmektedir. Yeni nesil iş anlayışı daha çok ofisteki performansa, verimliliğe ve dolaylı olarak konfora dikkat çekmektedir. Bu anlayış sonucunda firmalar, akıllı ofis kavramına yönelmektedir. Akıllı ofisler, Endüstri 4.0 ile başlamış olup firmaların dijital çağa uyum sağlamasını ve dijital dönüşümünü kolaylaştırmayı hedefleyen yapılardır. Bir başka ifadeyle dijital alt yapıya veya yapılara sahip, enerji verimliliğini ve enerji tasarrufunu maksimize eden, çalışanların dolaylı olarak konforunu arttıran ve firmalar için maliyeti düşüren toplu yapıya akıllı ofis denmektedir. 

Enerji Verimliliği ve Enerji Tasarrufunda Akıllı Ofisler

Firmaların gider kalemlerinden biri olan enerji, maliyet planlamalarında önemli bir yer tutmaktadır. Enerji verimi ve tasarrufuna olanak sağlayan akıllı ofisler, enerji açısından firmalara büyük fayda sağlamaktadır. Özellikle ofislerde aydınlatma ve iklimlendirmede gereksiz diyebileceğimiz kadar fazla bir tüketim söz konusudur. Akıllı ofislerde bulunan aydınlatma ve iklimlendirme optimizasyonları bu alandaki maliyetleri düşürerek farklı kaynaklara yönelmeyi sağlamaktadır.

Akıllı Ofisler ile Profesyonel Tesis Yönetiminin Birleşmesi

Orkun Şirketler Grubu olarak firmamız akıllı ofis projelerine de sistematik bir Profesyonel Tesis Yönetim Hizmeti vermektedir. Uzman ekip ve yöneticiler ile akıllı ofis projelerinin ihtiyaçlarına yönelik planlamalar gerçekleştirerek, iş akışının en verimli ve güvenilir biçimde gerçekleşmesini sağlamaktadır. Akıllı ofislerin firmalara sağladığı faydalar ile Profesyonel Tesis Yönetim Hizmeti birleştirildiğinde alınan verim ve fayda maksimum düzeye ulaşmaktadır. Bu nedenle akıllı ofis ve entegre tesis yönetim hizmeti birbirinden ayrı düşünülmemesi gereken iki kavramdır.

Bursa’nın İlk Akıllı Ofisi: Lotus Office

Bursa’nın ilk akıllı ofisi Lotus Office, Nilüfer ilçesinde bulunmaktadır. İDO ve Bursaray’a yakın olması nedeniyle firmaların gözdesi olma yolunda ilerlemektedir.  Orkun Şirketler Grubu olarak Profesyonel Entegre Tesis Yönetim Hizmeti verdiğimiz Lotus Office’in yapısını; 

-Kesintisiz enerji desteği veren jeneratör altyapısı,

- Lobilerde güvenli geçiş sistemi,

- Yangın ve gaz otomasyonu,

- Otomatik kontrol sistemiyle denetlenen iklimlendirme,

- Tavan içerisinde gizlenmiş ısıtma, soğutma ve havalandırma sistemleri.

- Bina için gerekli olan temiz hava miktarının iki katını karşılayabilecek kapasitede mekanik havalandırma sistemi ve

- Özel LED aydınlatma sistemi oluşturmaktadır.

Yeni dünyanın yeni trendlerinden akıllı ofisler arttıkça, iş yaşamında farklı bir bakış açısı gelişecektir. Enerji verimliliği arttıkça daha yaşanılabilir bir dünya ve akıllı ofisler ile birlikte daha çalışılabilir ofis ortamları meydana gelecektir. 

 

ORKUN ŞİRKETLER GRUBU

EKİM 2021

İstanbul Merkez Ofis

Barbaros Hayrettin Paşa Mah. E5 Yan Yol Üzeri 1992.Sok. No:16/233-234 VetroCity Residence, 34522 Esenyurt/İstanbul, Türkiye

İstanbul Merkez Ofis - Telefon
0212 854 03 83
0212 854 34 69
0212 854 03 84
Faks
0212 853 40 80
İstanbul Merkez Ofis - E-Posta
info@orkuntesisyonetim.com.tr

Ankara Bölge Sorumlumuz - Telefon
0530 144 68 53